Home / Uncategorized / Duitse auto’s die populair zijn bij importeurs

Duitse auto’s die populair zijn bij importeurs

Duitse auto’s staan bekend als snel, sportief, stijlvol en luxueus – en geen enkele meer dan degene die we vandaag gaan bekijken.

Dit zijn de Duitse auto’s die uitmuntendheid boven het uitzonderlijke stelden. Tussen 2010 en 2020 heersten ze over de autobahn en inspireerden ze onze verbeelding om onze autotoekomst opnieuw te bekijken.

Deze auto’s zijn meer dan alledaagse uitmuntendheid. Ze zijn stuk voor stuk strak sturende meesterwerken met verrukkelijke paardenkrachten.  Ze hebben allemaal de naald verzet op de schaal van nauwgezette mechanische details die Duitse auto’s de afgelopen eeuw hebben gedefinieerd, en samen hebben ze niets minder gedaan dan de verwachtingen van bestuurders over de hele wereld opnieuw afgesteld.  Dit zijn auto’s die de rol van auto’s voor de volgende generatie hebben geherdefinieerd en hebben bijgedragen aan het definiëren van de elektrische toekomst die al is aangebroken.

Als het leven uit keuzes bestaat, dan hebben Duitse autobedrijven ons leven er het voorbije decennium zeker niet eenvoudiger op gemaakt.  Deze modellen zijn tijdloze klassiekers die door Wolfsburg, München en Stuttgart zijn gemaakt om hun toekomst veilig te stellen door het landschap te veranderen, nieuwe wegen in te slaan en bestuurders voor te bereiden op nieuwe horizonten.  Dit zijn de beste Duitse auto’s van het voorbije decennium.

Leestip: https://easyimport.nl/auto-importeren/wat-kost-een-auto-importeren/

2010 Audi S4

In 2010, lanceerde Audi een herontworpen S4 met een supercharged 3.0 L V-6 onder de kap. Hoewel het 7 pk minder was dan het jaar ervoor, bracht de S4 nog steeds 333 pk en een supercharged V6 naar het luxe segment. Het interieur van de S4 legde de lat hoog voor de concurrentie, maar de echte innovatie was het feit dat Audi erkende dat lagere emissies en een beter kilometerrendement de richting uitmaakten voor het komende decennium.

2011 Porsche Cayenne

Hij werd gehaat toen hij in 2003 uit Stuttgart kwam. Porsche verwedde zijn financiële toekomst op iets dat niet 911 in de titel had. Ondanks de aanvankelijke wrevel won de Cayenne het van de neezeggers en redde hij de toekomst van Porsche door dwars door de traditie heen te breken en ieders idee van hoe een SUV zich zou moeten gedragen opnieuw uit te vinden – vooral op een circuitdag. Tegen de tijd dat de tweede generatie in 2011 arriveerde, bewees de Cayenne dat onverschrokken innovatie de toekomst was bij Porsche.

Tip: https://easyimport.nl/auto-importeren-duitsland/

Volkswagen Passat 2012

Het was de doorbraak die Volkswagen nodig had om de internationale verkoop te stimuleren.  In 2012 loste de Passat de belofte in van een Europese berline die paste bij de Noord-Amerikaanse levensstijl.  Dit was de auto die elke vader en moeder van Carolina tot Californië een reden gaf om met hun gezin van vijf naar het winkelcentrum te rijden in een Europese sedan op instapniveau – en hij kwam uit Chattanooga, Tennessee.

2013 Mercedes-Benz GL klasse

Dit was de grote, slechte Benz die de grote, luxe SUV opnieuw gedefinieerd voor de massa’s.  Hij nam niet bepaald een bocht op rails, maar dat maakte niet zoveel uit als je het gevoel had dat je op een wolk reed.  Het werd de bestverkochte luxe 4×4 SUV met zeven zitplaatsen in de VS en als je haast had om de familie naar voetbaltraining te brengen, kon je de 557 pk GL 63 AMG overwegen, waarmee je in ongeveer vijf seconden naar de 60 reed.

2015 Volkswagen Golf GTI

Na zeven generaties is er nog nooit een slechte GTI geweest – nooit.  Net wanneer bestuurders beginnen te denken dat de ontwerpers en ingenieurs van Wolfsburg het wiel niet opnieuw kunnen uitvinden, gaan ze een niveau hoger.  De GTI van 2015 werd uitgeroepen tot Noord-Amerikaanse auto van het jaar, won de trofee ‘Best of the Best’ van Autoweek en sleepte de auto van het jaar van Motor Trend in de wacht. Het was gewoon de beste waarde op de markt en misschien wel de beste auto in de wereld voor minder dan $30k.  Terwijl de Duitse luxe SUV’s hun deel van de markt begonnen op te eisen, herinnerde VW iedereen eraan dat deze hot hatch relevanter was dan ooit en nergens heen ging.

About admin

Check Also

Met een motogadget maakt u een caféracer

Een standaard motor die is omgebouwd tot sportmodel, mag een caféracer genoemd worden, mits deze …